ارسال با پیک


این روش ارسال مختص مناطق 22 گانه شهر آبادان است و زمان ارسال آن با خریدار به صورت تلفنی هماهنگ میشود.هزینه ارسال در این روش به عهده خریدار خواهد بود و در فاکتور خرید لحاظ میگردد.در برخی موارد کالای سفارش داده شده همان روز پردازش و ارسال خواهد شد ، اما ارسال برخی کالاها ممکن است 48 تا 72 ساعت کاری پس از ثبت سفارش انجام شود.گالری قاب سفید متعهد است که کالا را حداکثر 72 ساعت کاری پس از سفارش تحویل خریدار نماید.

ارسال با پست پیشتاز

ارسال با پست پیشتاز
سفارشات پست پیشتاز 48 ساعت کاری پس از ثبت سفارش به اداره پست تحویل می شود و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره پست در شهرهای مختلف بستگی دارد.در این روش ارسال ، بسته به مقصد کالا ، تحویل کالا به مشتری ممکن است از 3 روز کاری تا 7 روز کاری به طول بیانجامد.هزینه ارسال، زمان ثبت سفارش توسط خریدار پرداخت شده و هنگام تحویل نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست.

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش

در صورت مشاهده کسری در زمان تحویل کالا، مامور پست بایستی وزن قید شده بر روی برچسب پستی و وزن واقعی مرسوله را تطابق داده و در صورت عدم تطابق، مشتری می تواند بعد از انجام صورتجلسه و اعلام موارد عنوان شده از دریافت بسته خودداری نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام صورتجلسه و اعلام کسری وزن، گالری قاب سفید مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت.

نکات قابل توجه

خریدار موظف است در هنگام ثبت آدرس ، مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده،شماره موبایل، نشانی پستی و کدپستی را دقیق وارد نماید.برای آدرس های ناقص امکان ارسال ندارد .
حتما در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان شرکت های پست و تیپاکس یا پیک ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد ، مدل و انطباق آن با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل مرسوله ، مسئولیت نقص یا ایراد ظاهری سفارش به عهده خریدار گرامی است و فروشگاه گالری قاب سفید مسئول نمی باشد
با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در شرکت های حمل و نقل، ممکن است در پاره ای از اوقات تحویل سفارش با تاخیر انجام شود.
در روزهای شلوغ مانند جشنواره ها و یا روزهای نزدیک سال نو، ممکن است زمان ارسال با روزهای عادی متفاوت بوده و طبق رویه های قبلی، صورت نگیرد.
روزهای تعطیل، شرکت تعطیل بوده و سفارشات ثبت شده در این روزها، طبق زمانبندی اعلام شده ارسال می گردد.
ارسال کالا توسط گالری قاب سفید طبق زمانبندی اعلام شده،انجام می شود و زمان تحویل کالا به خریدار، به اداره توزیع کننده کالا (پست و تیپاکس) بستگی دارد. لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی محصولات